HR adminisztrációs szakértő [Hungary]


 
  • Teljes munkaidő

Cég leírása

A magyarországi energiapiacon komplex energiaszolgáltatásokat nyújtó MET Central Europe magyar HR csapata, keres

HR adminsztrációs szakértőt

$ads={1}

Az E2 Hungary mint a svájci központú, 15 európai országban működő integrált energiavállalat, a MET Csoport tagjaként felel a vállalatcsoport teljes magyarországi kereskedelmi tevékenységéért a földgáz- és villamosenergia értékesítés, valamint az energiahatékonysági és az almérő-szolgáltatások területén.

A MET Central Europe szervezetében gyorsan fejlődő, érdekes és kihívást jelentő feladatokkal találkozhatsz. Nálunk olyan kollégákkal dolgozhatsz, akik az elmúlt évek egyik legizgalmasabb szegmensének szakértői, élvezik a komplex helyzeteket, melyek során igazán megmutatkozhat proaktív és megoldásorientált gondolkodásmódjuk. Számunkra a csapat az elsődleges energiaforrás, ezért nagyon fontos, hogy kollégáink szakmai fejlődéséhez teret és támogatást biztosítsunk, és folyamatos visszajelzésekkel, tréningekkel segítsük, hogy elérhesd karriercéljaidat vállalatunknál.

Állás leírása

Milyen feladataid lesznek ebben a pozícióban?

  • HR területhez kapcsolódó adminisztratív és szervezési feladatok ellátása, riportok és statisztikák elkészítése
  • Vállalati e-HRM rendszer adatainak kezelése és naprakészen tartása
  • Képzések szervezésében való aktív részvétel, és az ahhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása
  • Toborzás-kiválasztási folyamatok támogatása
  • A beérkező önéletrajzok előszűrése, jelentkezők előszűrése, munkakör specifikus hirdetések feladása, kezelése
  • Online/offline állásinterjúk szervezése
  • Betanulási tervek és a beilleszkedési folyamatok koordinálása
  • Projekt jellegű feladatok ellátása

Képzettség

Nálunk a helyed, ha

  • felsőfokú szakirányú végzettség (HR, pszichológia) vagy gazdasági szakon)
  • HR területen szerzett legalább 2-3 éves szakmai tapasztalat vállalati oldalon
  • proaktív, önálló, gyors munkavégzés
  • nyitott személyiség
  • MS Office felhasználói szintű ismerete
  • kiváló kommunikációs készség szóban és írásban
  • jártasság közösségi média felületek kezelésében
  • pontos, precíz, alapos, megbízható munkavégzés
  • angol nyelvtudás

További információk

Amit nyújtunk

  • kihívásokkal teli, felelősségteljes szakmai munka
  • lehetőség az önálló és kreatív munkavégzésre
  • változatos, sokrétű feladatok
  • egy olyan csapat, ahol dinamikus, fejlődésre vágyó kollégákkal dolgozhatsz
  • versenyképes fizetést, home office, cafeteria és egyéb juttatások
  • modern irodai környezetben dolgozhatsz

stabil munkahely egy biztos bázisú cégcsoportnál

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال