- Teljes munkaidő
Cég leírása
A magyarországi energiapiacon komplex energiaszolgáltatásokat nyújtó MET Central Europe magyar HR csapata, keres
HR adminsztrációs szakértőt
$ads={1}
Az E2 Hungary mint a svájci központú, 15 európai országban működő integrált energiavállalat, a MET Csoport tagjaként felel a vállalatcsoport teljes magyarországi kereskedelmi tevékenységéért a földgáz- és villamosenergia értékesítés, valamint az energiahatékonysági és az almérő-szolgáltatások területén.A MET Central Europe szervezetében gyorsan fejlődő, érdekes és kihívást jelentő feladatokkal találkozhatsz. Nálunk olyan kollégákkal dolgozhatsz, akik az elmúlt évek egyik legizgalmasabb szegmensének szakértői, élvezik a komplex helyzeteket, melyek során igazán megmutatkozhat proaktív és megoldásorientált gondolkodásmódjuk. Számunkra a csapat az elsődleges energiaforrás, ezért nagyon fontos, hogy kollégáink szakmai fejlődéséhez teret és támogatást biztosítsunk, és folyamatos visszajelzésekkel, tréningekkel segítsük, hogy elérhesd karriercéljaidat vállalatunknál.
Állás leírása
Milyen feladataid lesznek ebben a pozícióban?
- HR területhez kapcsolódó adminisztratív és szervezési feladatok ellátása, riportok és statisztikák elkészítése
- Vállalati e-HRM rendszer adatainak kezelése és naprakészen tartása
- Képzések szervezésében való aktív részvétel, és az ahhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása
- Toborzás-kiválasztási folyamatok támogatása
- A beérkező önéletrajzok előszűrése, jelentkezők előszűrése, munkakör specifikus hirdetések feladása, kezelése
- Online/offline állásinterjúk szervezése
- Betanulási tervek és a beilleszkedési folyamatok koordinálása
- Projekt jellegű feladatok ellátása
Képzettség
Nálunk a helyed, ha
- felsőfokú szakirányú végzettség (HR, pszichológia) vagy gazdasági szakon)
- HR területen szerzett legalább 2-3 éves szakmai tapasztalat vállalati oldalon
- proaktív, önálló, gyors munkavégzés
- nyitott személyiség
- MS Office felhasználói szintű ismerete
- kiváló kommunikációs készség szóban és írásban
- jártasság közösségi média felületek kezelésében
- pontos, precíz, alapos, megbízható munkavégzés
- angol nyelvtudás
További információk
Amit nyújtunk
- kihívásokkal teli, felelősségteljes szakmai munka
- lehetőség az önálló és kreatív munkavégzésre
- változatos, sokrétű feladatok
- egy olyan csapat, ahol dinamikus, fejlődésre vágyó kollégákkal dolgozhatsz
- versenyképes fizetést, home office, cafeteria és egyéb juttatások
- modern irodai környezetben dolgozhatsz
stabil munkahely egy biztos bázisú cégcsoportnál